Short Story

Buat masa sekarang, saya tiada pekerjaan dan sangat2 memerlukan bantuan kerana motor juga rosak.

Sg Besi, Malaysia

Bantuan Saraan Keluarga Datuk dan Nenek

RM0.00 Pledged
0 Backers
12 Days Left
Raised:
0%
Goal: RM1,000.00
Minimum amount is RM10 Maximum amount is RM
RM
1 Campaigns | 0 Loved campaigns

Story

  • Nama saya Nur Amylieya binti Suhaimi, saya 27 tahun, saya seorang bujang yang menyewa bilik di Sg Besi dan mempunyai tanggungan atuk dan nenek. Tujuan saya nak mohon sedikit bantuan kewangan, untuk bayar sewa bilik lagi RM200. Saya baru tinggal sini tak smpai seminggu sebab kena halau dekat bilik lama, saya kerja tapi diberi cuti tanpa gaji sementara waktu tapi dah dekat dua bulan dah, saya kerja sebagai cleaner. Sekarang saya tiada pekerjaan kalau ada pun saya ambik upah untuk cuci rumah orang. Tu pun tengok pada org nak bagi berapa tapi ni kan PKP susah sikit nak dapat job. Saya dah bayar RM100 dah masa masuk bilik ni minggu lepas, dah cakap dengan owner nak bayar lagi RM200 Selasa ni tapi tak dapat duit lagi. Kalau saya tak dapat duit untuk bilik sewa pun takpa, saya nak minta bantuan untuk duit minyak motor, untuk minta kerja basuh pinggan ke apa. Asalkan saya dapat selesaikan sewa bilik saya.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Bantuan Saraan Keluarga Datuk dan Nenek”

Your email address will not be published. Required fields are marked *